2014. november 20., csütörtök

Nyár van, nyár!

Ismétlős bejegyzés...esik az eső, november van, és olyan jó a nyári emlékekből erőt meríteni! Úgyhogy itt egy kis olvasnivaló a nyári bejegyzéseimből...vidám történetek és sok-sok abszolút lényegtelen információ!

1. Kicsit körüljártam az utazás mikéntjét két bejegyzésben: itt és itt 
2. Elmélkedtem a szerelemről Júlia erkélye alatt Veronában!
3. Kerestem magyar királylányok sírját Horvátországban.
4. Üldöztem egy olasz bácsit...
5. A foci vb alatt megtudtam, hogy miért írják fel mindig a cserét jelző táblára, hogy HUBLOT!
6. Elárultam, hogy kicsoda Andrea, és miért jó nekünk, hogy van.
7. Az izraeli háborúskodás miatt idéztem egy verset, amiben a megoldást sejtettem.
8. A pannonhalmi főapátságban járva pedig álmaim könyvtárába tévedtem be.

Jó olvasgatást!

                   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése