2014. szeptember 10., szerda

Óda a frufruhoz

Miután a barátnőim megfenyegettek, hogy külön facebook-oldalt hoznak létre a frufrumnak, arra jutottam, megelőzöm őket, és írok róla én. Mikor hazaértem a fodrásztól, a családom erőltetett mosolygással próbálta megszokni a fejemet, míg a Fazéktündér Nagymama nem is palástolta érzelmeit: Egy ilyen szép kislányt így elcsúfítani! Engem ugyanis megkímélt a sors attól, hogy kisgyerek koromban bilifrizurám, pálmafa-copfom, vagy frufrum legyen. Huszonkét év után lett. A következő diplomám után pálmafa-hajam lesz, ez nem is kérdés!
A frufru rendkívül praktikus és szórakoztató hajviselet. Kiválóan alkalmas az álcázásra: ha megnöveszted, a fél arcod eltakarja, de ha életedben először vágatod le így a hajad, garantáltan elsétál melletted az ismerőseid nagy része. Szélben és metróhuzatban kivételes élményben lesz részed: szó szerint égnek áll a hajad! Felmerült bennem, hogy fotósorozatot készítek arról, hogy hogyan néz ki a frufrum reggelente ébredés után, a változatok száma ugyanis végtelen. Eddig volt már: fejre lapulós bukósisak, oldalra nyalt, bundesliga-séró, és a hetvenes évek punkjainak feltupírozott frufruja, égnek álló, mint a kiskecske szarva, szembelógó túl hosszú, középen elválasztott borzalmas stb., stb.



A frufruval garantáltan szert teszel saját fodrászra, ha ugyanis nem akarsz úgy kinézni, mint Ónodi Eszter a Meseautóban, nem vághatod magadnak a frufrut. Fodrászhoz fényképpel menni felér egy öngyilkossággal: be kellett látnom, hogy sosem lesz olyan hajam, mint Kristen Stewartnak, és hiába néz ki Emma Watson olyan menőnek a rövid frizurájával, nekem szükségem van a hajamra. A júniusi Elle magazin képein viszont olyan jól nézett ki a frufru, hogy elvittem a fodrászhoz, és megmondtam neki, hogy így akarok kinézni! az eredmény óriási siker: végülis teljesen úgy nézek ki, mint a lány a képeken. Eltekintve attól, hogy ő szőke és zöldszemű, én pedig barna vagyok, és hogy ő fél fejjel magasabb és 10 kilóval vékonyabb nálam. De a frufrunk például stimmel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése